10:21 | پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزارت دادگستری آمریکا

نرمش ترامپ برای دادن مهلت بیشتر به چینی‌ها
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ اعلام کرد احتمال زیادی وجود دارد که آمریکا برای پایان دادن به جنگ تجاری با چین توافقی منعقد کند و وی مایل است مهلت تعیین شده برای افزایش تعرفه‌ها را تمدید کند.
نرمش ترامپ برای دادن مهلت بیشتر به چینی‌ها
پایگاه خبری راد: دونالد ترامپ اعلام کرد احتمال زیادی وجود دارد که آمریکا برای پایان دادن به جنگ تجاری با چین توافقی منعقد کند و وی مایل است مهلت تعیین شده برای افزایش تعرفه‌ها را تمدید کند.
خوش بینی منوچین به پیشرفت مذاکرات تجاری چین
پایگاه خبری راد: وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد آمریکا انتظار دارد مذاکرات تجاری هفته جاری با معاون نخست وزیر چین پیشرفت قابل توجهی داشته باشد اما دو طرف با موضوعات پیچیده‌ای روبرو هستند.
قیمت طلا رکورد هفت ماهه زد
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز سه‌شنبه تحت تاثیر تقاضا برای خرید دارایی‌های مطمئن در پی تشدید اختلافات تجاری آمریکا و چین، به بالاترین رکورد خود در بیش از هفت ماه اخیر صعود کرد.
بورس‌های آسیایی زیان ده شدند
پایگاه خبری راد: با شعله‌ور شدن مجدد اختلافات چین و آمریکا، بورس‌های آسیایی در مسیر کاهشی قرار گرفتند.
اوپک در آمریکا کمپین راه می‌اندازد
پایگاه خبری راد: اوپک برای نخستین بار در تاریخ ۶۰ ساله خود، سرگرم بررسی آغاز لابی نزد قانونگذاران آمریکایی در برابر اقدامات ضداوپک دولت ترامپ است.
احتمال جریمه 1.5 میلیاردی بانک انگلیسی توسط آمریکا
پایگاه خبری راد: بانک استاندارد چارترد اعلام کرد با پرداخت ۱.۵ میلیارد دلار جریمه به وزارت دادگستری آمریکا موافقت کرده است.
جریمه ۱.۱ میلیارد یورویی یک بانک فرانسوی به دلیل نقض تحریم‌ها
پایگاه خبری راد: بانک فرانسوی "سوسیت ژنقل" اعلام کرد انتظار دارد آمریکا این بانک را به دلیل نقض تحریم‌های خود به ویژه در خصوص ایران ۱.۱ میلیارد یورو جریمه کند.
مذاکره بزرگترین بانک ایتالیا با آمریکا بر سر تحریم‌های ایران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بانک " یونی کردیتگ اعلام کرد انتظار دارد به توافقی با وزارت خزانه داری آمریکا بر سر قوانین تحریمی ایران برسد.
۷۴ مجرم سایبری دستگیر شدند
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که ۷۴ نفر از مجرمان سایبری در این کشور به اتهام سرقت اطلاعات محرمانه اشخاص و شرکت‌های تجاری دستگیر شده اند.
سود غول نفتی انگلیسی ۷۰ درصد جهش یافت
پایگاه خبری راد: سود خالص غول انرژی انگلیسی BP در سه ماهه نخست امسال با افزایش قیمت‌های نفت و افزایش تولید، ۷۰ درصد رشد کرد.
تحقیق آمریکا از هواوی برای نقض احتمالی تحریمهای ایران
پایگاه خبری راد: دادستانهای آمریکایی در نیویورک سرگرم تحقیقات هستند تا دریابند آیا شرکت هواوی تحریم‌های آمریکا مربوط به ایران را نقض کرده است.
جریمه یک گروه نروژی به دلیل حمایت از ایران
پایگاه خبری راد: وزارت دادگستری آمریکا در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد سازمان غیرانتفاعی کمک های مردمی نروژ، به دلیل استفاده از منابع مالی آمریکا در حمایت از ایران، حماس و دو گروه فلسطینی دو میلیون دلار جریمه خواهد پرداخت.
صفحه قبل | صفحه بعد